петък, 19 април 2013 г.

Върху теб се стели загадка.

Пълно заглавие:
"Върху теб се стели загадка. Някак тъжен и чувствителен и същевременно сух и хладнокръвен. Мил и грижовен, на Ти с любезностите, но също груб и дързък. Измамно е. Кое е истина и кое маскарад?"

Опознай ме. Мисля че и сега усещаш кое е черупка и което сърцевина на същността ми. Не ми харесва да съм груб и после съжалявам безкрайно много. Налагало ми се е отвреме на време да съм груб, а понякога правя грешка по този начин. А понякога тази грешка я правя когато се чувствам объркан, или притиснат. Но това бе преди, очудващо е как за кратко време човек може да се промени много. И аз откривам промяна в себе си. Мислех за погрешните неща които съм правил, за характера ми. И успях да се видя отстрани, както може би тук-таме изглеждам. Открих че наистина на моменти се чете в мен, думи те, горделивост, надцененост. Неща които не съм искал да присъстват във впечатлението, но явно не усещам всичко което показвам неволно. Е, замислих се и си припомних какво е хармония, поуспокоих душата си и намерих точката в която да съм по-внимателен и вслушват се.

Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/21343666783