четвъртък, 25 април 2013 г.

Какво мислиш за хората, които буквално полудяват по знаменитост? Ти имаш ли идол, на когото се възхищаваш? Искаш ли да бъдеш като него/нея? Кой/я е той/тя? Защо Точно него/нея? Какво е уникалното, което те е пленило?

АЗ НЯМАМ ИДОЛИ И НИКОГА НЕ СЪМ ИМАЛ :)

МИСЛЯ ЧЕ СА ХОРА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ЗАБЛУДИ И САМОВЛЮБЕНОСТ, нуждаещи се да опресняват и оживяват живота си чрез известността и скандалността на друг човек! 90% от които слагам към полудяващите, твърдят че са влюбени в знаменитости! ЗА МЕН ТОВА Е ОГРОМНА ГЛУПОСТ невъзможна за точно определение, главното подтикващо тия душици да бъдат подръжници на известни и провокиращи с вида и действията си личности, Е ЧЕ ТЕХНИЯ ЖИВОТ Е ПРАЗЕН И СКУЧЕН, ТЕ СА САМОТНИ, ЧЕСТО ИМАТ И ВИСОКИ КРИТЕРИИ ЗА ХОРАТА ОКОЛО СЕБЕ СИ. Защото търсят не човешко същество с красива душа и ум, а човек с префектна външност, като онези изкуствени красоти по които се увличат в лицето на знаменитостите. Да, няма нищо за учудване нали? КРАСОТАТА НА ЗНАМЕНИТОСТИТЕ В 9 ОТ 10 Е НАПЪЛНО ИЗКУСТВЕНА, било защото са се подлагали на разни маниполации и интервенции, или защото такъв вид си придават "изкуствен". Та е странно подражаващо търсещите и готовно самовлюбените, така се захласват по СТУДЕНАТА И КУКЛЕНА КРАСОТА НА ЕДНО ЛИЦЕ КОЕТО СА ВИДЯЛИ ПО ЕКРАНА!!! Иронично е :) Защото не съзнават че това да виждат един човек по-екрана не значи нищо. Те не го познават, те не знаят какъв/каква е. Да не забравяме че ВИДА НЕ ГОВОРИ ЗА ДУШАТА НА ЧОВЕКА. ИМА ДОСТАТЪЧНО ХОРА ИЗГЛЕЖДАЩИ ПРЕВЪЗХОДНО КРАСИВИ НО С ГРОЗНИ И УЖАСЯВАЩО СТУДЕНИ ДУШИ. Донякъде съжалявам хората които нямат сила и воля, да се развиват и живеят без да имат идоли и без да си създават по тях, високите критерии. От които покъсно страдат, тъй като не намират подходящи за тях си хора. Така е като мериш другите от високо. Друг е въпроса, че щом отмерваш съвършенството спрямо идола си, то е добре да се погледнеш в огледалото и да се запиташ дали ти отговаряш на собствените си критерии, ако не, е направо смехотворно да искаш повече от колко можеш да дадеш. Това ми е мнението за ИДОЛИТЕ И ИДОЛОПОКЛОННИЧЕСТОТО (НА ХОРА).

И МОЖЕ БИ СЕГА разбираш ЧЕ АЗ НЯМАМ ИДОЛИ :) И като дете пак не съм имал :) Знаменитостите за мен са просто хора и нищо повече, не ги боготворя, не ги въздигам. Славата не ги прави за мен повече от другите. Хаха, ТАКА ЧЕ АКО НЯКОГА МИ СЕ СЛУЧИ ЗНАМЕНИТОСТ ДА СЕ ЗАИНТЕРЕСОВА ОТ МЕН И Е ЖЕНА, ще остане безкрайно изненадана че няма да може да ме спечели с известността си. ЗАЩОТО НЕ СЕ ПОДДАВАМ НА ВЛИАНИЯ и не съм "подкупен" от студени красоти или нечии известности и слава.

ВИНАГИ СЪМ ИСКАЛ ДА ПРИЛИЧАМ НА СЕБЕ СИ, ДА БЪДА СЕБЕ СИ :) Живея и се самоопознавам, има още много какво да науча за себе си :) Всеки ден откривам по нещо ново, което не съм предполагал че притежавам (като качество :) Единственият ми "идол" е образат ми в огледалото :)


 (Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362391391