вторник, 23 април 2013 г.

Ако беше жена, вероятно щеше да се оплакваш, че мъжете, търсят само секс. Без лоши чувства, но ми изглеждаш така отстрани.

За да не опирате мнението си на как ви изглеждам на пръв поглед, би следвало първо да ме прочете по-подробно, да ме опознаете и чак тогава да лепвате етикета (заключението си) Имам усещането че днешният интернет човек, чете отгоре-отгоре не мисли и просто си слага етикет ей така, за да не губи много време, не е правилно. Когато не разбираш какви са живота, душевностите, премеждията на някой, но и не правиш опит да ги разбереш, то по-добре не казвай нищо. Или както едно време хората са казали. "Не гледай през пръсти някой и не отсъждай каква е причината за делата му, ако не искаш някой ден и теб да те гледат през пръсти и теб да определят по същия начин без да са те опознали.".


И едно време живота не е бил лек. Хората също са страдали, имало е репресии, бедност и какво ли не. Но са изтърпявали несгодите заедно (говорим за любовта), не са тръгвали заради имуществото си, а заради любовта си. Зa тях не е било от най-голямо значение от какво ниво стартират, сърцето в тях ги е водело. И са били щастливи. Няма ли са съвременните проблеми, защито в тях не са се прокрадвали материални мисли. Те са вярвали един в друг, помагали са си, подкрепяли са се. Знаели са че заедно ще се справят и са успявали :)

Днес ще ви разказа за част от историята на рода ми :) Баба ми и дядо ми по бащина линия, са тръгнали заедно без да имат нищо. Отначало да живеяли доста оскъдно, така е защото баба ми не е искала да има нищо общо с нейните си родители. Затова и не е искала дядо ми да намесва свойте, били само двамата в един непознат за тях си град. Как са се срещнали ли? Впрос до съдба :) Било е случайност :) Въпросът e че са се обикнали, не са имали много, но са се имали един друг, и са продължили живота си заедно. Заедно са изградили едно ново начало. Имали са трудно моменти, но са се справяли. И БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТОВА ЧЕ ТЕ СА СЕ СРЕЩНАЛИ, ДНЕС МЕН МЕ ИМА :) Та... какво знаете вие за любовта? Колко от днешните жени биха тръгнали с мъж ако не притежава всичко което искат? Аз мисля че днешните хора са тотално разглезени, жената иска мъжа за да има всичко и така да тръгне с него демек всичко да и е на готово постелено! Е да, но това ли е за сегашния човек любовта? По прилича на изгода! Ако вие не бихте тръгнали с някой дори и да няма всичко което искате, то вашата любов не е истинска, защото ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ Е ЛЮБОВТА В ДОБРО И ЛОШО, ЛЮБОВТА КОЯТО Е ГОТОВА И НА ЖЕРТВИ. А нали децата от преди 20 години които сега са жени, са приучени и израсли с идеята че мъжа трябва да разполага с всичко за да бъдат с него, да ги гледа като писани яйца! И не ми казвайче че живота бил труден! Не е оправдание и едно време живота е бил труден, но ето историята с баба ми и дядо ми, и техния живот не е бил лек, но са били заедно и в добро и в лошо. И ако вие не разбирате това, значи нищо не знаете за истинската любов :)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362596703