четвъртък, 25 април 2013 г.

Хей, идвам да питам дали си чел "Тайната", а гледал ли си филмът?

Гледал съм филма "Тайната". Не съм чел книгата им, но с нищо не ме впечатли!

Виждам че стотици хора много държат на тази "Тайна", но за мен не никаква тайна. НЕЩАТА КОИТО НИ ГИ СЕРВИРАТ НА ГОТОВО, НЕ СА НИЩО ДРУГО ОСВЕН ЕДНА ДОБРЕ СТЪКМЕНА МАНИПОЛАЦИЯ ЗА ЛАБИЛНИТЕ УМОВЕ :) Само се замислете, нима някой ще даде на обществото голяма "тайна", кога го е било. Никога! Хората имат нужда да вярват в нещо, защото са се обезверили, половината живеят като атеисти и агностици, възвестяват навред че не вярват в нищо, но вярват в себе си, о каква уловка и вярват в "ТАЙНАТА" :))

Каква е истината? Всички подобни четива и филми на "Тайната" са създадени за да си напълнят създателите й джобовете с парите на лековерните! :) Какво толкова ви казва тая "Тайна" нищо различно, нищо ново, все неща които всеки нормален човек знае и без да е чел или гледал безсмислeните им "велики" умотворения! Но хората им се връзват, защото се нуждаят от някаква нова вяра :) ТАКАВА Е ЧОВЕШКАТА ПРИРОДА! :) СЪЗДАВАМЕ СИ САМИ КОНСПИРАЦИИ, ИДЕАЛОГИИ, ВЯРИ ЗА ОЧЕИЗВАДНИ НЕЩА, И БЕЗРЕЗЕРВНО ВЯРВАМЕ В ТЯХ КАТО ЧЕ СА МАННА НЕБЕСНА! ИЛИ ДАР ОТ ВСЕВИШНИТЕ СИЛИ! :) Докато спотаените истински тайни неща стават необезпокоявано под носовете ни, в задните ни дворове ( метафорично, тоест близо и навсякъде ). Но като търсим друго, не ги виждаме.

Много са ми интересни хора вярващи на подобни неща!...

Аз не се нуждая от "истините" на "Тайната" :) Аз чета литература и си имам собствена вяра :) Вярата ми съм изградил сам, така правят силните хора, слабите волево се съобразват с теченията на обществото (модата). Признавам, че в "Тайната" има вярни неща, но те не са прилежащи на нея, а на други вярвания :) Например Будизма =) Или христянството в дълбочина :)

До там ли стигнахме че да вярваме на което е измислено от вчера и казва същото което го има и от преди хилядолетие, но да се доверяваме най-много на "модното сега", на место да по-разсъждаваме, да прочетем някой и друга книжка и да разберем къде са корените на вярата и как са се освободим духовено?! :)

И АЗ МОГА ДА НАПИША КНИГА КАТО "ТАЙНАТА" :) НЕ Е ТРУДНО ДА ОМАЕШ ХОРАТА И ДА ГИ ПОДТИКНЕШ ДА ВЯРВАТ В НЕЩО. НО НЕ Е ПРАВИЛНО :)

Още по темата:

"Мой съвет за реален успех"
 http://winterdefirefromspodeli.blogspot.com/2013/04/blog-post_4509.html



 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362341471