вторник, 30 април 2013 г.

Следиш ли Вип Брадър? Любопитно ли ти е участието на Памела Андерсън в къщата?

Не, нито го следя, нито ме вълнува участието на Памела Андерсен. Освен това НЕ гледам телевизия, а ако напомниш че и от нета може, то и от там не гледам такива неща  :) Независимо кой участва или би участвал за мен "Вип/Биг Брадър" ( и всички други подобни ) Е НАЙ-ГЛУПАВОТО И ИДИОТСКО СЪЗДАВАНО ПРЕДАВАНЕ! От него единственото което би се случило е да се затъпее и да ти "умрат" няколко мозъчни клетки. Предаването няма никакъв смисъл.

Може ли някой да ми каже, какъв е смисъла да се гледат група хора затворени в едно пространство какви глупости ще правят, или ще си говорят? Какъв е смисъла? Всеки човек редовно наблюдава глупости, навън, тук и там. Защо ВИ е на вас които го гледате, да се обременявате и с глупостите на "Вип/Биг Брадър"? АЗ НЕ ГО ГЛЕДАМ, И СЪМ УВЕРЕН ЧЕ ВСЕКИ ДОРИ МАЛКО РАЗУМЕН/А, СЪЩО НЯМА ДА ГО ГЛЕДА.

Хора запълвайте си времето с нещо по-стойностно. Не ви ли стигат тъпотиите всеки ден? Че искате още! Задаваш ми въпроса, защото съм мъж и изглежда, от това си вадиш предположението, че може би се чувствам и аз задължен, да го гледам! Да превключа и да се взирам с Памела, защото имала големи цици и перфектен пластичен вид, да не забравяме колко изкуствена е красотата и. Уляла се с тия пластични операции. Те са за хора с проблеми във вида си, дефекти. А си ги правят и такива с хубав вид! Ненормална работа, свят пълен с комплесирани жени и мъже (някой мъже и те си правят операции) Все ми е едно и да беше друга по-млада, пак нямаше да гледам

"Вип/Биг Брадър". Нима не си личи, ЧЕ АЗ НЕ СИ ПАДАМ ПО-ПОВЪРХНОСТНИ НЕЩА/ХОРА И ТНК. Телевизия не гледам :) Каквото искам да видя, има интернет, но глупости не гледам.


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362674783