петък, 19 април 2013 г.

Странно, че не се усещаш соц ангажиран. Камани да падат, важното е ти да си ок?

Усещам, но го усещам по свои си начин, който не показвам открито. Сега е време за стачки, митинги, обединяване на българите. Но не виждам какво повече би станало ако аз също да кажем присъствам на тези събития. Защото когато си в тълпата ставаш част от тълпата и това всъщност те прави част от хауса. Този хаус е необходим за страната ни, прочети какво написах тук:

"Какво мислиш за настоящата обстановка в страната и за кого би гласувал на предстоящите избори?"
http://winterdefirethinks.blogspot.com/2013/02/blog-post.html

Но усещам и че от там всичко се движи както трябва и че това не е моето амплоа. Следвам интуицията си, която ми подсказва нещо друго.

Искам да знаеш - камани падат, а откъде е тази увереност в теб че съм ок? Виждаш ли ме? Говорил ли си с мен? Аз съм такъв че и в моментите на най-голямо напрежение съм способен да запазя хладнокръвие и спокойствие. Не показвам някакво вълнение, но това вълнение присъства в мен, просто не го слагам на повърхността. И не съм ок, много рядко съм ок, повечето пъти просто се правя на ок.

Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/28752266847