неделя, 28 април 2013 г.

Какво означава привличане между двама души ( без значение дали са като приятели или като гаджета) Какви хора те привличат?

Който някога е усещал/а какво е да чувстваш че излъчването, същността на друг те изпълва, да чувства как неговия/нейния образ се вплита в въображението или заживява и в сърцето й/му, знае какво осъзнава привличане :) Привличането е дуалистично, ЗАЩОТО НЕ ВИНАГИ ТОЗИ/ТАЗИ КОЙТО/КОЯТО ТЕ ПРИВЛИЧА Е ЧОВЕКА КОЙТО СИ ОБИКНАЛ/А ИЛИ ХАРЕСВАШ :) Понякога се залъгваме от първичните си инстинкти и преследваме човека който изобщо не му дреме за нас, но нали ни харесва телесно, външно, си фантазираме че човека е важен за нас, след като покрива критериите за индивидуалния ни идеал. Глупаво е, но всеки ден това се наблюдава. Най-често момичето/жената се подлъгва и преследва момче/мъж на който му е все тая, докато онзи не я нарани и не осъзнае че не е правилния човек, че е търсила просто близост И СЕ Е ПОДВЕЛА ПО ПРЕКРАСНАТА МУ ВЪНШНОСТ, МИСЛЕЙКИ СИ ЩОМ ИЗГЛЕЖДА ЧУДЕСНО ВЪНШНО СИГУРНО И ВЪТРЕШНО ЩЕ Е ТАКЪВ. Уви дами, уви :) Вътрешната красота няма общо с външната, случва се и красиви външно да са такива и вътрешно но е такава рядкост че ако специално търсите някой приказно изглеждащ ще преплувате море от разочарования :)

Привличането не винаги води до любов, НО ЧЕСТО ВОДИ ДО СЕКС!... :)) ЛЮБОВ Е КОГАТО ЗАСПИВАШ С МИСЪЛ ЗА ЕДИН ЧОВЕК И КОГАТО СЕ СЪБУЖДАШ СЪС СЪЩАТА МИСЪЛ :) ДОРИ И ТОВА НЕ СТИГА ЗА ДА ОПИША КОГА ПРИВЛИЧАНЕТО БИ ДОВЕЛО ДО ЛЮБОВ - Може би НАЙ-ПРАВИЛНО Е - КОГАТО ТИ ПУКА ЗА ТОЗИ ЧОВЕК, КОГАТО ТЕ Е ГРИЖА ЗА НЕГО/НЕЯ

А по-скоро осъзнаване, че с между мен и даденото момиче има нещо което ни свързва :) СЕКСА ЗА МЕН НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО, така че МОМИЧЕТО МОЖЕ ДА ИМА СТРАШНО СЕКСАПИЛНО И ПРИВЛЕКАТЕЛНО ТЯЛО И С ГОЛЕМИ ГЪРДИ, ДА СЕ ВИСОКА, С ДЪЛГИ КРАКА, ИЛИ ЗЕЛЕНИ/СИНИ ОЧИ И ПАК ДА НЕ МЕ ПРИВЛИЧА ДОРИ И ЗА СЕКУНДА :) Защото нито ме вълнуват прекрасните и очи, нито прекрасните и гърди, нито стройното и чудесно тяло. Дали ще ме възбуждат, да малко :) Но АЗ КОНТРОЛИРАМ НАГОНА СИ И НЕ БИХ ИМАЛ НИЩО С ТАКАВА ЖЕНА АКО ТЯ НЕ Е ДУШЕВНА НАТУРА :) Привличат ме ЖЕНИ С ИЗРАЗЕНА ДЕЛИКАТНОСТ, НО И ПО-ВЪЗМОЖНОСТ СИЛЕН ХАРАКТЕР :) Интелигентни, чувствени, дори леко страстни ;) Ако чете книги ще значи че с нея ще мога да водя повече от две-три теми за разговор, което освен че я прави интелигентна очите ми, и ще е се сближим / допаднем много по-лесно и бързо :) Привличат ме отворени към живота и света личности с афинитет към развитието, ЖЕНИ ИМАЩИ СВОЕ МНЕНИЕ :) 

Искрени, откровени, КАКТО ЗА ГАДЖЕ ТАКА И ЗА ПРИЯТЕЛИ защо? Защото и аз съм искрен и откровен и това ми искам да виждам и в другите около ми :)


(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)



  Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362411871