понеделник, 22 април 2013 г.

Какви хора си твърдим че търсим, а какви избираме! Или вчерашните ми разсъждения върху човешките избори.

Не минах и днес без така важната за мен градска разходка :)) Как бих могъл дори да я пропусна, уханието на лятото, идилията на мимиходомните и разминаващи се човешки същества! Миг, а толкова много се вижда! Обожавам нощната София, най-вече центъра :) Има някаква магичност в светлините, притаените една доловими звезди, фигурите видими и стапящи се в нощта! Да, да, романтик ще кажете че съм :D И ще има истина :) Но къде се отвлякох! Имам интересното качество, поне аз го приемам като качество, да забелязвам всичко което става пред очите ми, буквално, нищо не пропускам, кофтито е че и нищо не забравям! Запомням еднакво добре както обстановката, движещите се обекти, така и с какво са били облечени хора, с какви цетове, какво са говорили, как са се движили, как са изглеждали, и да голям физиономист съм :) Видя ли един човек, мога да го разпозная и след месеци, даже и да го видя в тълпа от други хора. Случвало се, виждам някой, разминавам се, струва ми се познат, отначало не разбирам от къде го познавам, но като се "поровя" в спомените си и еврика! Сещам се че преди някакви си 2-3-три седмици отново съм се разминал със същия човек на друга улица :)) Абе нямам думи!... Как се ровя във спомените си? Мислено се пренасям в миналия момент, пак виждам каквото и тогава, забавното е че във паметта си, аз не съм действащо лице! А винаги съм 3-то лице и се гледам от далеко, като наблюдател! :) Нямам представа как, все пак когато се е създавал спомена, съм гледал през очите си. Защо говоря за спомени, ами "поразтършувах се умело" из паметта си, за какви типове двойки съм виждал :) Днес на прибиране (стана ми навик да се прибирам пеша през шосето над подлезите на трамвая за към тригълнига и Надежда, а трамвай представете си след 23часа нямаше, успях да хвана последния за "гараж" преди пътя за шосето :)) в трамвая видях двойката която предизвика много мисли в мен! КРАСИВА, СТРОЙНА, ЕЛЕГНАТНА ЖЕНА, ДО МЪЖ ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА! :)) КАК изглеждаше мъжа ли? С "пуснал" голямо шкембе, и в цветуща дебелина :D Приличащ да тулумба, или не, по-скоро на животно от Родопите коет специално се огуява за да сланина! Е това не го схващам! :) Какво намира тази жена в такъв мъж? Да кажем, че тя е омъжена за него има и деца, връзката им е вид навик, или че са заедно от преди да се превърне в буквално му "прасе" :)) Но не ми се вижда да е така! Жената бе млада, а мъжа може би на около 40-42! КАК ЗА БОГА ТАЯ ЖЕНА ГО ТЪРПИ ТАКЪВ? :) Как не го е постегнала да се взима в ръце и да тренира, а не да изглежа като... И КАК ТОЯ МЪЖ СИ Е ПОЗВОЛИЛ ДА СЕ ЗАНЕМАРИ ДО ТАКАВА СТЕПЕН! Ужасна гледка, много е грозно! Толкова ли не може да тренира, или поне да се движи повече и да намали храната! Като ги гледах СИ МИСЛЕХ И КАК ЛИ ПРАВЯТ СЕКС? :))

 С тоя корем мъжът приличаше на "бременен" в 4-ия месец :)) Не знам, но не е хубаво! Жената сигурно е с него, защото нещо я задържа при него, може би е зависима от него. Или защото си няма никой друг. Но КАК ПЪК ТОЗИ МЪЖ СЕ ТЪРПИ ТАКА? Да се подстрижеш и облечеш добре, не стига! Ако вида ти ще е издаващо и прекален! Представете си го, коремът на този мъж изпъкваше и фанелката му не стигаше да го скрие! Лошото е че това не е рядко наблюдение И ДРУГ ПЪТ СЪМ ВИЖДАЛ ТАКИВА ДВОЙКИ. Като че ли, щом двама души са заедно и край... ЗА ТЯХ НЯМА ПРИЧИНА ВЕЧЕ ДА СЕ ПОДДЪРЖАТ ВИДА СИ И СЕ ЗАНЕМАРЯВАТ, така правят вероятно 75% до 80% от хората :) Е защо така? Щом си хванат някои/някоя, още повече ако имат и дете, и му отпускат края, живеят без да мислят и да се грижат за вида си, глупаво е! Нали трябва да държат на вида си, за да не губят желание за близост :) Едните след 30-40 и айде, оставят се да ги вее вятъра, да изглеждат както дойде. Другите като са спокойни че винаги ще имат някой до себе си! АЗ НИКОГА НЕ БИХ ПОСТЪПИЛ КАТО ТЯХ, ДАЛИ ИМАШ ДРУГ, НЕ ЗНАЧИ ДА НЕ ДЪРЖИШ НА ВИДА СИ :)

ДВЕ НЕЩА СА ФРАПИРАЩИ ЗА МЕН :) ХОРАТА КОИТО ГОВОРЯТ НАВРЕД ЧЕ ТЪРСЯТ ДОБРА И КРАСИВА ДУША, ИНТЕЛИГЕНТНОСТ. А НАКРАЯ СЕ ЗАБИВАТ С НЯКАКВО СЪЩЕСТВО КОЕТО ИЗПЪКВА ЕДИНСТВЕНО С ТОВА ЧЕ ИЗГЛЕЖДА КАТО КУКЛА (БИЛО ЖЕНА ИЛИ МЪЖ) студена красота! (И ако това не е признак за нарцисизъм и самолюбивост?) И ДРУГИТЕ КОИТО УЖ се бият в гърдите че ИМАТ страшно ВИСОКИ КРИТЕРИИ, пък С кои/коя тръгват НА КРАЯ - с тип на вид дори далеко от нормално телосложение на човешко същество! :)) Първите се правят на земни, но биха избрали и грибиан/анка ако ще има прекрасен за съзерцание вид! Ех, нарциси, нарциси :) Не се научиха че красиви вид не е гаранция за красива душа! А вторите са се хванали с "човека" извън човешкия вид, заради което им е предгал/а, търсят изгода хората! Да занемариш вида си не е хубаво :) Също не е хубаво и да се престараваш за вида си :) Анорексичките, или пък хора с над-над нормено тегло! Не е добре да се прекалява с храната щом не се движиш! Нито да не се яде нищо :) ХОРА БЪДЕ ХОРА, ДРЪЖТЕ СЕ КАТО ХОРА, ХРАНЕТЕ СЕ КАТО ХОРА, НО НЕ СТИГАЙТЕ ДО КРАЙНОСТИ, НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ, НЕ БЪДЕТЕ НАРЦИСИ, НЕ СЕ И ДРЪЖТЕ КАТО ТАКИВА, НО И МОЛЯ ВИ НЕ СЕ И ЗАНЕМЯРЯВАЙТЕ :) Баланс, бъдете в балас :) И не си струва да се хващата за някой само защото вида му е на уникално природно чудно! Или защото има пари до небето :)) Бъди с друг, но поради любов и нищо друго :)



 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362357855