понеделник, 22 април 2013 г.

Наслаждаваш ли се на българската музика, която разкрива истината за България, за българите ("Слави Трифонов - Нема такава държава" например)? Какво мислиш за двете деца които нашумяха предишната вечер в интернет и за човекът който перверзничеше с тях?

Българска музика почти не слушам :) Харесвам от българската музика някой песни, рядко и гупите "Каризма" и "Д2" и още няколко :)
НО ХАЙДЕ СЕГА КАКВО ИМА ДА СЕ НАСЛАЖДАВАМ НА ПЕСНИТЕ НА СЛАВИ ТРИФАНОВ? :) Аз отдавна не му гледам шоуто, не гледам телевизия от близо 2-ве години :) НЕ МИ СЕ ГЛЕДАТ ТЪПОТИЙТЕ НА ГЛУПАВИТЕ ПРЕДАВАНИЯ, НИТО РЕКЛАМИТЕ. А ако ми се доще да разбера какви са новините има си интернет :)
Та... какво значи "която разкрива истината за България" вие децата от тази ли музика научвате истината за България? Сериозно ли? :) За мен тия песни на Слави за "боклука" и не знам си какво в държавата, не са никакви песни, а и не си падам по рап изпълнения. Слушам рок, метъл, неометъл, алтернатив. Слушам всичко което е мелодично, не си падам по грачения и викове, нито по пошли слова. Харесва песните да имат смисъл, но да не са изпълнени с глупости. Слушам и класика, както и песни с цигулка =) Ето го да не го търсиш линка за каква музка слушам.

(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)



Не гледам телевизия :) Телевизията промива мозъци.

Подобни песни като тази която си посочила на Слави, не е нищо друго освен опит от негова страна да накара тийновете на му слушат песните и да му купуват дисковете. Какво? Което се казва в песните му да не би де не се знае? Нищо ново, всеки го знае, но децата го ако не са песните няма да го научат, защото не четет книги, а чакат някой да им пълни главата с информация на готово. И макар да казва истини в песните си Слави. То изпуска факта че държавата ни е такава не главно заради управляващите, а заради самите нас. Ние сме си създали ада в който живеем. Причината е 
безхаберието, ниската интелигентност и морал, и деградацията на народа. Особено на подрастващото поколение, което се готви на бъда бъдещето на тая държава. Лично аз не знам как посратсващите ще бъдат бъдещето след като им липсват много общочовешки дaдености, освен дух, интелект и култура.
И за да не разводнявам нещата, ето прочети темата в която разсъждавам за държавата ни :)
"Какво мислиш за държавата ни, като цяло"
http://ask.fm/winterfire/answer/31000165782003/
А за децата дето нашумели, леко ме възмущава че пишеш нашумели! За мен не са нашумели, за мен глупостта никога не е нашумяла, нашумява за леките и простодушни хора. АЗ ДОРИ НЕ ЗНАЕХ ЧЕ Е ИМАЛА НЯКАКВА ГАВРА С НЕВРЪСТНИ ДЕЦА, ДОКАТО НЕ ВИДЯХ НОВИНИТЕ В САЙТА НА ВЕСТИ И ОТ ТАМ НЕ РАЗБРАХ. Иначе нямаше и да знам :) Да не знам, даже щеше да е по-добре, защото честно казано, ми е все едно какви глупости правят хората, ТЕ СИ ГО ПРАВЯТ НА СЕБЕ СИ, КАТО ИСКАТ ДА СИ УНИЩОЖАТ ЖИВОТА, ДА ГО ПРАВЯТ. ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА КОЙ КАКВОТО НАПРАВИ ЩЕ МУ СЕ ВЪРНЕ. Тъжно ми стана само за децата, но такава е била съдбата им.

И ако си мислиш че са били само тези две деца я виж тази тема, подратващите дори не чакат някой да се гаври с тях, те сами се разговат навсякъде из нета. Деградацията им е достойна за Содом и Гомор. Бог да им прощава.



Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362626399