неделя, 28 април 2013 г.

Да те питам, гарантираш, че ще има отговор, нали?! Та.. вярваш ли в Бог, в Святия Дух, и в това, което е направил за теб Исус Христос?

Относителен въпрос!... Аз вярвам в много неща, но това не значи че вярвам във всичко което и другите :) Вярата не бива да е сляпа вяра! Тоест имаме интелект, за да направим връзки с което знаем и което не знаем!... Ако си прочел/а, какво досега се е изписало, ще знаеш, че имам широки възгледи и не се ограничвам само до Библията! Защото ако Бог, е безначален и безграничен, неговото място няма да бъде само в една книга! Която е написана от човешка ръка. Вярвам, че има нещо по-висше, но то е на такова ниво, че ние не сме дорасли за да го разбираме изцяло!... :) Но виждам, че човешкият вид, вярва във всичко което му се каже, по медии, вестници и тнк масови емисии! Малцина сами градят вярата си! Останалите, просто се съобразват с религиозните и масови течения. Религиите също са създадени от хора. Какво според теб е било преди да има каквито и да е религии? В какво са вярвали хората тогава? А кой какво е направил, аз не съм бил там, ти също. Можем да правим само догадки какво е станало! И за да не си правиш грешни заключения за мен, аз съм кръстен спрямо православно христянските норми, но това не ме спира да откривам висши провления и в индийските мирогледи :) Чисто казано, не се ограничавам.


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1361821023