четвъртък, 25 април 2013 г.

Вярваш ли в Господ? Аз вярвам. Случиха се толкова неща, хубави разбира се, които изобщо не си бях помислила, че ще се случат. Точно, когато загубя интерес към живота нещо се появява и се залавям за него. Сигурна съм, че и на теб се е случвало. Ще споделиш ли?

Вярвам, че материята е преплетена със съществуването на нещо по-висше. Нещо необятно, много по-мъдро и интелигентно от нас хората. Което е вечно и неразрушимо :) И ние, ние сме само една малка частица от неговата цялост! Затова и никога не бихме могли да го разберем изцяло. Сила, без форма, без същност, но можеща да се превъплъщава, да направлява, да създава :) Господ, Бог - низ от думи! Хилядолетията, езиците са дали стотици думи за едно и също, стотици имена на висшето което спохожда умовете ни, което не виждаме, но чувстваме че съществува! :) Религии и вяри са се сменяли, но във всяка една се е кореняло едно и също, че "СВЕТА Е ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО МОЖЕМ ДА ВИДИМ С ОЧИТЕ СИ, СВЕТА ИМА СМИСЪЛ, ЧЕ В НЕГО ИМА ВИСША СЪЩНОСТ" :)

Хубави неща, да, тях ние забелязва и от тях отчитаме че нещо се грижи за нас и от време на време ни поглежда и позволява да вкусим от хубавото в живота :) А трудното, е само изпитание, път чрез които да докажем че заслужаваме да ни случат хубави неща =) Радвам се и ти пожелавам да те спохождат все хубави работи :)  Ха.. то така най-често е, точно когато сме на прага да се примирим или да се откажем, бам  *невидима светкавица*  и нещо изниква пред нас, като преобръща света ни, да го пресътворява и вдъхва отново сила, вяра и надежда в нас :)

Вживява ни, кара ни да се борим! Да живеем. Дали и аз съм съм изживявал същото! Знаеш ли, бих го описал като проникновение, като просветление :) Такива неща са ми се случвали! ЛИЧНО ЗА МЕН СИ СЪМ УСТАНОВИЛ, че хубавото е поредица от действия! Например, днес ако изпусна нещо, или друго се развали, ако трето не ми се получава, за мен е предвестник на несъотвествие и помяна напред във времето. А когато деня ми започне още в началото си чудесно, така както си го представям и всичко върви лесно, то и към края си деня пак е чудесен :) Губил ли съм някога интерес към живота?! Да! В най-неприятните ми дни, когато се чувствах предаден от много хора, когато си понасях сам болката в себе си. Тогава живота за мен го нямаше, имаше само мисли и неутеха. Какво се случи ли? Не съм сигурен, един от тези дни продължаващи като вечност, пътувах в трамвая, спираше, тръгваше, хора и хора. Нищо различно. Докато на една от спирките, нещо ме разтърси! Почувствах сякаш някой слага ръка на рамото ми. Обърнах се! Нямаше никой на седалката. Усещането бе че ръка ме докосна и събуди от будния ми сън и меланхоличност!

Като че ли има два типа хора :) Едни на които се появява нещо хубаво. И други които се появяват там където трябва да бъдат :)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362298975