петък, 19 април 2013 г.

"Знаете ли какво е всеки ден да се налага да бъдеш силен, да не допуснеш неприятните неща да те сломят и пречупят? Знаете ли какво е?" Ами, да ЗНАЕМ! Защото и НИЕ правим СЪЩОТО! Както виждаш- не си по-различен от "нас" в това отношение. И нашият живот не е лесен!

Животът не е лесен никъде и никога не съм казал или написал че вашия живот е лесен. Нали аз в колко теми писах какъв е живота, колко труден и суров е станал. Как хората само се нараняваме и всеки гледа себе си а не мисли за ближния.
Вашия живот не е лесен, но за разлика от вас, аз няма на кой да си напиша проблемите и да кажа "моля помогни ми да си ги реша". А после да кажа на оня който ми е дал разумен съвет и отговор че е едно нищожество. Както впрочем сте ме наричали заедно със стотиците други обиди които сам съм си изтърпявал.
Правите същото, до колко мислиш е същото? Готов съм да се обзаложа че имаш с кой да общуваш, да се забавляваш, да се почувстваш човек? Дори и да не е толкова значително. А при мен и това нещо липсва.
*** От думите ми вземате само отделни в които съм написал нещо показващо ме като самочувствен. Но защо забравяте за всички онези пъти в които съм писал и с главни букви дори - ЧЕ НЕ СЪМ СЪВЪРШЕН, ЧОВЕК СЪМ И АЗ ПРАВЯ ГРЕШКИ, НО ИМАМ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ПОПРАВЯ.
И все пак не разбирам защо е това грубо отношение към мен, при положение че съм разбран и имам желание винаги да се поправям? Без да съм донесъл нещо неприятно в животите ви ме налагате със суровата десница!


Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/28745010271