понеделник, 22 април 2013 г.

Какво обърка едно 16 годишно момиче в разсъжденията ми отновно масовите жени?

 Въпрос на обсъждането:
 
"....да е откровена? Каква любов е, когато жената играе някаква роля, изполва мъжа до себе си като стъпало за своите цели, както казваш ти, умишлено да разбиват нечие сърце и накрая да го изоставят като поредния... Доста ме обърка (на 16), и мисля, че последните 2 абзаца си противоречат с останалото."
 
----------------- Мой отговор: ----------------- 


Не търся спорове, искам хармония и мир, написах така отговора си защото не ми харесват някой неща. Считам че е по-добре да се говори направо, пък дори и истината да боли, поне е истина.Свързано със:

(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)

Последните два абзаца, НЕ си противоречат, защото са два отделни абзаца изразяващи заключителни мисли от становищата на наблюдения и опит по-горе :) Всичко е свързано.И в какво се корени объркването ти? Има противоречие, сериозно ли? Между какво и какво? Хубаво е да не се пишат крилати думи, а като твърдиш нещо, да посочиш точни доказателства, дума по дума :) АЗ НЕ ВИЖДАМ ДА ИМА ПРОТИВОРЕЧИЕ, ЗАЩОТО НЯМА ПРОТИВОРЕЧИЕ. Работата е в това, че ти си момиче и си на 16 години, изчакай да станеш на 22, след 6 години и тогава ще имаш основата и може би преживелици (опит) да за разбереш какво съм написал. Разбира се и тогава няма да разбереш всичко, защото СИ ЖЕНА И НЯМА ДА РАЗБЕРЕШ ГЛЕДНАТА ТОЧНА НА МЪЖА (ТОЕСТ НА МЕН ПИСАЛИЯ ТЕМАТА) Защо ли? Ами вие жените никога не се опитвате да се поставите на мястото на мъжа! Знаете си само вашата позиция, вашите мисли горе-долу! Като във възрастта в която си, сте много объркани, хормоните ви играят, не знаете какво искате, не знаете кое е добре за вас. Абе с няколко думи, на всяка крачка се колебаете и трудно вземате решение. Затова ако не ме разбираш, не значи че има противоречие, а че ЧУВСТОТО ЧЕ СИ ЖЕНА, ВЗЕМА ПРИВЕС В ТЕБ, ЗАЩОТО ВИЕ ЖЕНИТЕ СЕ ПОДКРЕПЯТЕ. Отвори очите си и виж, имало ли е някъде в интернет, че и в живота, момент в който жена да е подкрепила мъж за дадена негова мисъл, изказване, отрковение? Има ли? Защото аз като човек, изчел, и все още изчитал множество теми в интернет, от най-различни сайтове, АМИ С РЪКА НА СЪРЦЕТО ТИ КАЗВАМ, все още не съм видял момент в който жените да се застъпят за мъж, ако той е казал/написал нешо против техния пол. МЕЖДУ ВАС ЖЕНИТЕ ИМА БЕКРАЙНА СПОЛИДАРНОСТ. Да, помежду си, ако интересите ви се застъпват, ставате лицемерни и си крадете възможностите, но иначе, каже ли мъж нещо, винаги, винаги, ще се съберете покрай думите му да му кажате - ТИ ГРЕШИШ, ТИ СИ ПРОТИВОРЕЧИШ И ТНК. Не е ли така? Докато аз като мъж, съм защитавал жени говорещи нещо негативно за мъжете. ВЪПРОСЪТ Е ЗАЩО ВИЕ ЖЕНИТЕ НИКОГА НЕ ВЪЗПРИЕМАТЕ КАТО ПРАВИЛНО, НИКОГА НЕ ЗАЩИТАВАТЕ МЪЖ АКО Е КАЗАЛ НЕЩО НЕГАТИВНО ЗА ЖЕНИТЕ? Нима което съм написал в темата не е вярно? Вярно е, И НЯМА ПРОТИВОРЕЧИЕ, ОБЪРКВА ТЕ ЧЕ СИ МЛАДА ЖЕНА НА 16 И НЕ ТИ ХАРЕСВА КОЕТО ПИШЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ПОЛА ТИ. Но е така, темата я написах във връзка С ВЕЧЕ СТОТИЦИТЕ МИ ДЪЛГОГОДИШНИ НАБЛЮДЕНИЯ НАД ОТНОШЕНИЕТО НА ЖЕНИТЕ КЪМ МЪЖЕТЕ. Не сме всички мъже прасета, идиоти, гадняри, лепки и тнк. И аз считам че не съм от гнилите ябълки сред мъжете, ЗАЩОТО СЕ ДЪРЖА ДОБРЕ, ИНТЕЛИГЕНТНО, УЧТИВО, ВЪЗПИТАНО, ВНИМАТЕЛНО, БЕЗ ДА ПРЕКАЛЯВАМ, БЕЗ ДА НАТЯКВАМ, БЕЗ ГЛУПОСТИ И ТНК :) Е, темата я няписах във връзка с момичето за което бях писал в продължение на 3 месеца че харесвам. Тя беше свободна, поне така ми казваше, на което се оказва че ме е лъгала, държала си ме е като в запас, сещате се скрит коз, ако с онзи не се получи. ТЯ ТРЪГНА С НЯКАКЪВ ЧУЖДЕНЕЦ, ЗАЩОТО БИЛ В УНИВЕРСИТЕТА И, ТАМ СЕ ВИЖДАЛИ ОТВРЕМЕ НА ВРЕМЕ. С него не е имала никакъв контакт, но е обвързана. Представете си препочита да води отдаелчена връзка с него, а той повечето време ще е извън България, и ще се виждат, примерно на 3 месеца, един път, два пъти. Е какво е намерила според теб в чужденеца? Любов ли? Айде бе! Повечето жени, търгват така с чужденци, една част от чиста изгода си позволяват такава връзка, и наистина имат наглостта да я наричат любов. А други, те пък са лесно влюбчиви, видят някой с вид на кино звезда, или повече парички и веднага хлътват! Как ще обясниш това? Според мен е странно противоречиво, че жените говорят за любов, а самите те не се водят от любовта, а от интересите! И така са близо 95% от жените. Всяка жена, не мисли за любовта и сърцето си, първо мисли за бъдещето си! Или за вида на мъжа с който е. Ако е хлътнала по него, защото той е въплъщение на критерийте и идеалите и за мъжка визия от фантазиите й. То тя ще иска да има връзка с него, и секс. Дефато, повечето жени не знаят какво е любов и сърце, те се водят от очите си и от плановете си. А всяка жена има някакви планове. Според теб/вас не постъпва ли така масовата жената? Не търси ли някой отговарящ на фантазийте и, идеалите и, защото тя ще се чувства по-сигурна, а ще си мисли че щом той съдържа критерийте и за вид, ще я и задоволи добре. А жената се вълнува много да бъде задоволена. ДА СИ ГО КАЖЕМ НАПРАВО, ПОЛОВИЯ ОГРАН НА ЖЕНАТА ВЗЕМА ПО-ГОЛЯМО МЯСТО ЗА НЕЯ ОТ СЪРЦЕТО И, А НА ВТОРИ МЯСТО ПАК ПРЕДИ СЪРЦЕТО СЕ ПАДА БЛАГОПОЛУЧИЕТО КЪМ ЦЕЛИТЕ В ЖИВОТА И. И много добре се е знае че е така, просто малко ще си го признаят, малцина жени, ще изберят мъж който да обича, без той да е идеала им за вид, от тях малцина ще изберат мъж който ги обича, защото е вид нагласа, жената да не се вълнува дали мъжът я обича, а просто като си хлътне по някой да си го иска, дори и да той не я иска. Кое е глупаво, защо пък жената само когато жената иска, тогава връзката е възможна? А мъжа никой не го пита! За нормалните свтойностни мъже това е ненормално. Нали живеем в равенство? ТОГАВА ЗАЩО ЖЕЛАНИЯТА НА ЖЕНАТА ВИНАГИ СА НА ПРЕДЕН ПЛАН ВЪВ ВСИЧКО? И ТЕ СА ПО-СИЛНИ ОТ СЪРЦЕТО? ЖЕНАТА Е ДОБРЕ ДА РАЗБЕРE НАЙ-ПОСЛЕ, ЧЕ ПО КОЕТО ЩЕ МИНЕ, СА МИНАЛИ МИЛИОНИ ЖЕНИ ПРЕДИ НЕЯ. И води ли се от материалност, цели, а не от сърцето си, ЕДИН ДЕН ГАРАНТИРАНО ЩЕ СЪЖАЛЯВА, И МОЖЕ БИ ЩЕ ИЗНЕВЕРЯВА. Както и става, който не вярва, и нямате досег до реалността, интернет е отражение, просто четете как са постъпвали хората и колко объркани са винаги.

Никъде не съм написал, че жената умишлено разбивала мъжките сърца! Не! От 95те % такива жени, може би само 5-10% ще го правят умишлено, но когато жена иска да нарани мъж, тя винаги го прави, или защото той я е наранил, за да си отмъсти. Или защото го обича и иска да го срази, подчини. Иначе не. ЖЕНИТЕ ПОСТЪПВАТ ТАКА, ДА РАЗБИВАТ НЕЧИЕ СЪРЦЕ, ЗАЩОТО НЕ ЗНАЯТ КАКВО ИСКАТ, НО ВИНАГИ ТЪРСЯТ ПО-ДОБРИЯ МЪЖ ЗА ТЯХ, НА КОЙТО СТЪПВАЙКИ ДА СЕ ИЗКАЧАТ ПО ВИСОКО В ОБЩЕСТВЕНОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ И ДА ИМАТ ПО-ДОБЪР СТАРТ В ЖИВОТА. Ти ми кажи дали когато се надяваш повече на сигурност и залагаш на нея, в това има участие сърцето? Човек залага на сигурност, когато в него присъства и го води страха, или горделивостта че е повече от другите, примерно мисли си ЖЕНАТА "АЗ СЪМ КРАСИВА, ПОВЕЧЕ СЪМ ОТ ТОЯ, ВСИЧКО ЩЕ МИ Е В КРАКАТА" Е красотата е преходна :) Избира жената това което смята че е заслужила с вида си, или което е по-добро за бъдещето й.Добре съм описал държанието на тези 95% от жените с цитирам от темата: "Естествено жената винаги си противоречи, но задължително гледа да се подсигури!"

Ти също си жена, гледай както сега ти е объркано, за в бъдеще да не постъпиш както тези 95% жени правят. Ти си знаеш, или следвай интересите си, или сърцето си. Много жени искат мъжа да разполага с всичко което искат наведнъж. Попускайки че не им пречи да го обичат, а той да постигне което те искат в бъдещето. Не може всичко да е наготово и изведнъж, нали?

Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362694495