неделя, 28 април 2013 г.

Четеш ли Петър Дънов?

От любопитство съм преглеждал и чел за ученията му, но лично казано за мен не са нещо кой знае колко специално. Защото старите истини през вековете са намирали хора, да ги кажат на нов глас. Предпочитам да чета от от неща, представящи информацията в "суров вид" от самия източник и сам да си правя изводите. От друга страна, не чувствам да ми е нужен духовен водач, мога и сам да си се водя и да си изградя цяла нова религия. И без това, на днешно време, се регистрират не знам си какви религиозни течения! Като се почне от съмнителните "New Age" в Америка до голямото Летящото Спагетено Чудовище ( една сериозна религиозна подигравка )

http://www.bulphoto.com/events/23000/

Тоест всеки ако иска може да създаде собствено движение и религия. За мен е важно което се вярва да позволява да се вникне по-правилно в същността на света, смисъла и произхода на живота и вселената :) А като ми се чете нещо, то е пълно с окултна и апокрифна литература, но от тях бих предпочел за някой и то стойностни. Човек трябва да внимава каква информация слага в ума си, за да не предизвиква излишно информационно замърсяване на съзнанието си. А за незапознатите, информационното замърсяване с погрешни неща, води до ограничаване на съзнанието и създаване на предрасъдъци които спъват съзнанието да прозира истината в живота.

Аз се опитвам сам да вниквам в нещата, природата е най-добрият и мъдър учител :) Как мислиш, през всичките хилядолетия са им хрумвали мъдростите и религиите, чрез съзерцанието, чрез посветлението. А то е заложено в човешката природа, но не всеки може лесно да отключи своите дълбоки предели.


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362031967