неделя, 28 април 2013 г.

Aко края на света наистина е тази година... какво ще направиш? Ще промениш ли начина си на живот, на мислене и отношение към другите? Би ли се страхувал/а? Как всъщност си представяш края? Би ли искал/а да свърши или предпочиташ да си живееш?

Ако наистина ще има край на света, противно на очакванията, аз не бих се променил :) ПАК ЩЕ СИ БЪДА КАКЪВТО СЪМ =) За какво ми е да се променям, след като всеки ден аз се усъвършенствам, следователно подобрявам себе си, което значи че "аз" не съм статичен характер, а динамичен :) Бих зарязал всичко и да се отдам само на забавления и колкото се може по-хубави моменти.

Страх в мен, няма да има. ДУШАТА Е ВЕЧНА, ТЯЛОТО Е ПРЕХОДНО, тогава защо да се страхувам. Живота ми е дар, а не нещо което аз съм искал. Даровете се получават, но могат и да се отнемат, същото е и с живота. Та... ако светът е решил да се разруши, кой съм аз че да възразявам?!

Края - тук разлики големи. Нормално е когато чуеш край, да е, света да се разпадне, планетата Земя да изчезне от съществуване, заедно с всичко на нея. Да стартира с размесвания на земните води и тнк. Но не си го представим. ЗАЩОТО КРАЙ НА СВЕТА НЯМА. ИДЕЯТА ЗА КРАЯ Е ВЕКОВНОТО ЖЕЛАНИЕ НА ХОРАТА ДА СЕ САМОУНИЩОЖАТ И ДА ПРИКЛЮЧАТ МЪКИТЕ ИМ. Но хей хора, живота е бил преди нас и ще бъде след нас. Чудесно е че не ние определяме света, а че той сам се определя. Светът никога няма да приключи. На света не му пука какво искат хората. А да си го кажем право, мнозина искат да има край. Стотици години си измислят дати за края и какво? Нищо! Това с датата 21.12.2012 бе МАНИПУЛАЦИЯ както и всичко останало от подобен род. Колкото и да не се харесва на някои, света ще продължи =)


 (Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362374495