понеделник, 22 април 2013 г.

Защо момчетата си падат по разголено, само да видят голу и край, защо сте такива? защо не търсите същността и не вникнете в душата , а търсите само привличане и яко секс.

Това ми звучи малко обидно! Като че подлага на съмнение и моята собствена душа! :) Сякаш с запитването си ме слагаш и мен към всички други момчета/мъже! Е ЩЕ ТЕ ИЗНЕНАДВАМ ЛИ АКО ЗА МОЖЕ БИ 15-20 ПЪТ КАЖА ЧЕ АЗ НЕ ТЪРСЯ В ЖЕНАТА РАЗГОЛЕНОСТТА И :) И хич не ми пука дали жената е разголена, такива жени - разголени, ги подминавам и не им обръщам никакво внимание :) Пълна нула. Така че, ХАЙДЕ СТИГА С ТИЯ ГЛУПОСТИ, МЪЖЕТЕ ТОВА, ЖЕНИТЕ ОНОВА, ЗАЩОТО МАКАР ПОВЕЧЕ ДА ПРАВЯТ ЕДНО И СЪЩО, НЕ СЕ ВСИЧКИ ЕДНАКВИ :)
АЗ НЕ ТЪРСЯ, НИТО ПРИВЛИЧАНЕ, НИТО СЕКС, НИТО ТРЪПКА - АЗ ТЪРСЯ ЛЮБОВ, НЕЩО ИСТИНСКО, но знаеш ли какво? Постоянно случавам на повърхностни и неосъзнати момичета/жени. Какво ще кажеш за това? :) И половината от тия повърхнотни жени, се вълнуват само от външния вид на мъжа и джоба му. Аз за това какво да кажа? Когато търся само любов, и бих дал всичко за жена която обичам и знам че ме обича, дори живота си, но какво от това, след като всички търсят само изгодата и интереса!... Аз точно това търся в една жена - да има красива душа, красива, дълбока и чувствена същност :)
И нали темата си я има, а и наистина повече мъже се хвърлят на голотията. То... причината е ЧЕ МЪЖА СИ Е МЪЖ И ПРИТЕЖАВА НАГОН :) Така сме устоени че при вина на голо женско тяло, или леко разголено, да се възбуждаме, въображението ни да заиграва и да мислим за секс. Така е с мъжете които НЕ МОГАТ ДА КОНТРОЛИРАТ НАГОНА СИ И ДА МИСЛЯТ ТРЕЗВО. Разбери че няма нищо учудващо, в мъжа да се възбужда при вида на гола жена - защото мила ми питаща, това е МЪЖКИ ИНСТИНКТ ЗА ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПОКОЛЕНИЕТО. Учудващото е,... мъжа да не може да възпре желанието си за секс, ЕДИН ЗРЯЛ И ИНТЕЛИГЕНТЕН МЪЖ, НЕЗАВИСИМО В КАКВА СРЕДА Е И В КАКВО ПОЛОЖЕНИЕ, КОЛКОТО И РАЗГОЛЕНА ЖЕНА ДА ИМА ПРЕД НЕГО, ЩЕ СЪОМЕЕ ДА ПОЕМЕ КОНТРОЛ НАД ИНСТИНКТА СИ ЗА СЕКС. Обичайните мъже, при вида на леко разголено женско тяло, въображението им заиграва и не могат да спрат да си фантазират какво биха правили с тази жена. Харесват снимките и, а започват да я зарибяват, защото си мислят че щом момичето се е изтипосало в този вид, значи търси секс. Нали? Ако това момче не търси секс, защо ще се разголва, всяка жена се разголва, за да покаже на мъжете че е сексуално активна жена и си търси някой за сещаш се. Естествено красивите момичетa, на тях също им се обръща внимание, но по-малко. Защото не са повърхностни, и при тях нещата не се виждат диретно, както и какво търсят. За да разбере едно момче каква е същността на такова момиче той трябва да я опознае, а за това се иска време :) Сега разбираш ли? КОИ МОМЧЕТА/МЪЖЕ, ЩЕ ХАРЕСВАТ САМО РАЗГОЛЕНИ ГЛУПОСТИ, АМИ ПОВЪРХНОСТНИТЕ, ЗАЩОТО НА ТЯХ НЕ ИМ СЕ ЗАНИМАВА, А СА ЗАГОРЕЛИ И ТЪРСЯТ ТОЧНО И ЯСНО САМО СЕКС И НИЩО ДРУГО :)

Нормалните интелигентни момчета/мъже, никога няма да харесат разголени снимки, нито ще правят комендар на тях, те ще харесат и снимки на които момичето има съвсем обикновен вид и е облечено :) Защото за те не се вулнуват от секса, и не се водят от нагона, а имат желание да опознаят това момиче/жена, да разберат каква е, да ги допусне тя до същността си :) Да им се довери, целят опознаване и доверие :)

А защо нищо не питаш за жените които търсят и харесват голотата? :) Какво да не би де няма такива момичета/жени? Аз даже всеки ден наблюдавам такива, отвори профил на едно ит онези момчета "лоши момчета", нахакани гъзари, позьори, повърхностни типове и виж какви кой им е харесал техните разголени снимки? Кой а? :) Ми момичета/жени, аллл чудо голямо! :) Значи има и доста жени които са повърхностни и също следват нагона/инстинка си за секс. Аз такива жени бързо ги разпознавам и ги игнорирам.
***
О и за допълнение :) АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ХАРЕСВАЛ РАЗГОЛЕНИ СНИМКИ :) НИКОГА И НЕ СЪМ "ЗАРИБЯВАЛ" МОМИЧЕ. Обичам да общувам с най-различни момичета, но преди всичко търся взаимно разбиране и допадане, търся чувства - любов и връзка :) Не се хващам в момичета с които не изпитвам нищо и ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СЪМ ПРАВИЛ И НЕ БИХ ПРАВИЛ СЕКС С ЖЕНА КЪМ КОЯТО НЕ ИЗПИТВАМ НИЩО :)
Ето тук за какво търся в момичетата/жени, ще прозреш мойте духовни търсения :)
(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)