петък, 19 април 2013 г.

Нелепо е да твърдиш, че всички са еднакви и ти си различния. Че техния живот е безсмислен... Ти не си Бог да твърдиш това. С прекалено възвишените ти изисквания към хората, пак ти казвам, няма да имаш шанс за нови запознанства.

Любимoтo ми ястие е... да ми тълкуват думите през чужди призми. На вкус е горчиво-кисело, въх! Ще сипя захар, а така е по-добре.
За кой става дума? За друг може би! Защото доколкото съвсем прясната ми памет, като прясно сирене, е отбелязала какво написах. Върни се прочети, бавно, бааавно, бааавнооо... докато ти стане ясно.

"Защото виждам колко много хора живеят, а животът им е чисто и просто безсмислен, именно защото единственото за което мислят е как да вредят."
Виждам много хора така, но не всички. Чети буквално дума по дума. И като възразяваш, кажи де, с какво живота на тези които вредят и нон-стоп мислят как да вредят, с какво техния живот е полезен? В какво е смисъла на живота им? Кажи, защото в живота на хора които прекарват живота си във вредене не откривам никакъв смисъл. За мен просто запълват пространството и по-често пречат.
===>>> Престанете да ми слагате думи дето не съм ги казвал. Стотици пъти съм написвал че не се имам за повече. Но въпреки това пак ми се слагат думи и ме изкарвате че съм се възгордял. Личи си че не вниквате в което пиша, дали пък не е твърде сложно за вас! Личността ми е сложно съставна, аз не съм само една страна, аз имам много страни. За който не го е разбрал ще кажа само - добрютро.
За сега все още съм човек, но пък ти не си вездесъщ/а, за да знаеш каква ще е съдбата за напред. И колкото пъти се опитвах да обясня на инатливите душици че не се възвеличавам, а че просто пиша. То виждайки че каквото и да ви кажа все продължават устите да си мелят едно и също. То май не ми остава друго освен да взема наистина да се възгордея, та поне което ме набеждавате да стане истина.

Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/28523749983


Няма коментари:

Публикуване на коментар