петък, 19 април 2013 г.

"Защо си мислите че се възгордявам?" Защото милиони пъти изтъкваш, че НЕ СИ като "другите" (демек всички други- в кюпа), а "мислещ, индивидуален, различен" (демек ПО-)! Защо си мислиш, че някой те мрази? Не ти пука за непознати, ама и на непознатите не им пука за теб. Какво толкова, че и послания!

Болeзнено. Наистина болезнено! "Не ти пука за непознати" Според теб на мен не ми пука, така ли? А защото отговарям на запитванията относно вашите проблеми? Защо според теб? Защо до момента съм отговорил на стотици писма и познай, всичките са относно проблеми - псиxически, емоционални, любовни, депресивни и тнк. За който макар всички нагледни неща тук в аска ми, стига да поразгледа, то мога да кача някъде всички писма които някога са ми писани на мейла и всички мненията които съм дал още докато бях преди година в spodeli.net. Да видите по колко много ваши проблеми, да на всички вас дето някога сте ме питали нещо анонимно, съм давал отговор и начин как да се справят с проблемите си. За какво съм изписвал всички тези хиляди мнения, по стотици проблеми?
***Защото ми пука за непознатите, пука ми за хората. Цели две години давам мнения, съвети и опитвам да събудя хората за да си подобрят представите за живота си.
На теб/вас какво ви става, че за всяка моя дума ме съдите? Дори в съдя човек има право на защита и защитник. Къде са мойте права на човешко същество пред вас дето ме съдите и открито си ме мразите? Каква друга дума намеря за отношението ви, освен че ме мразите и ненавиждате? Не се сещам за друго, защото аз не бих постъпил с вас, както вие година и нещо постъпвате с мен. на кой от вас съм причинил нещо физически, че така да ме ненавиждате? Не съм наранил пряко никой. Единствените ми прегрешения са че понякога ми кипва заради всичката негативност с която ме третирате и ставам по-студен и груб но само на думи. Никога не бих си позволил да съм груб, особено към жена, към жена никога не бих проявил реална грубост. Имам си принципи с които съм израсъл, принципи създали се от това на което съм ставал свидетел през живота ми.
=> Писал съм че не съм като хората които нямат морал, нямат толерантност, възпитание, или които биха наранявали само и само да си получат своето. Че не съм от хората за който секса е повече от любовта. Извини ме, но думите ти ме обиждат много.
Намесвам видове хора спрямо характерите и действията им, за да мога да в темите и разсъжденията си да изложа в какво се превръща обществото и какви би трябвало да бъдем за да живеем по-добре. НИКОГА НЕ СЪМ СЛАГАЛ ВСИЧКИ В ЕДИН КЛЮБ И АКО СЕ ЗАЧЕТЕШ ВНИМАТЕЛНО ДУМА ПО ДУМА В ПИСАНИЯТА МИ, ЩЕ НАМЕРИШ ЧЕ СЪМ ПИСАЛ "Някой са, други, а има и изключения и различни" Демек намесвам че хората не са еднакви, което е истина. Но и сред тези които не искат да бъдат добродетелни има и добродетелни. Не съм се слагал над всички никога, нали точно затова писах, че всеки човек е способен да се променя към по-добро стига да иска.
Извинявам се, ако по някакъв начин съм създал заблуждението че се имам за повече от всички и за над всички и всичко. Но ти си предубеден към мен и за теб независимо от писанията ми, или какво сега ще ти кажа, ти ще продължиш да ме налагаш. Да искаш да смажеш съзнанието и същността ми. Ако това е което искаш, то бъди доволен, думите ме засегнаха.

Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/28744948319