понеделник, 22 април 2013 г.

Какво мислиш за бъдещето поколение деца родени след 1995 г.

 Въпрос на обсъждането:
 
"От доста време ти следя аск-а, не защото съм обсебена или нещо такова, просто ми харесват отговорите ти и самия начин на мислене. Имам няколко въпроса, на които може би си отговарял.. 1. На всички въпроси ли отговаряш и не ти ли омръзва? 2. Какво мислиш за бъдещето поколение деца родени след 1995 г. "
 
 -------------------- Мой отговор: --------------------
 
 
Мерсиии :) Няма проблем, разбирам :) 1-во - Така погледнато ОТГОВАРЯМ НА ВСИЧКИ ВЪПРОСИ КОИТО МИ СЕ ЗАДАВАТ :) Ако е имало нещо на което не съм отговорил то ще е било някоя нечувано голяма глупост или провокация към мен, която не съм искал да публикувам и да хабя времето си да поставям на мястото му написалия я. "ДА МИ ОМРЪЗВА", хах, че защо? :) НЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ МЕ ПИТАТ СЪЩОТО, ЯВНО ЗА ВАС БИ БИЛО НОРМАЛНО ДА МИ ОМРЪЗНЕ И ДА СЕ ОТКАЖА, ТАКА ЛИ? Е казвал съм, след като давам отговори на най-различни теми и истории от близо 1-година и 5-6 месеца започвайки от spodeli.info (близо 1-година) сайта който закриха, а след това в spodeli.net, a сега тук и мейла си - това НЕ Е ЛИ ДОКАЗАТЕЛСТВО ЧЕ ИМАМ ОГРОМНО ТЪРПЕНИЕ :) Думата омръзва/омръзна, почти не присъства в речника ми :) 2-ро - Колкото по се приближаваме към близките години, откриваме (мое лично си наблюдение и мнение :) деца които не знаят какво искат, не знаят какво могат, знаят кое правилни и кое не! Но за сметка на това, попитва бързо всякакви глупости, клишета, модни тенденции и тнк. Което се разбира че младите поколения, гледат много телевизия и от там се учат "на живота" Колко ужасно според мен е! Още повече че баш тези години след 95 - почти не знаят какво е да отвориш книга и да четеш с желания, за тях книгата е нещо ужасно, мързи ги да четат, предпочитат да се щъкат някъде, или да правят нещо глупаво, даже за предпочита не им е да праят секс! Удивително, но младите поколения, БЪРЗАТ НЕВЪЗМОТИМО ДА ПОРАСТНАТ, ИЛИ ПОНЕ СИ ДАВАТ ВИД НА МНОГО ГОЛЕМИ КОЕТО В МЕН СЪЗДАВА ДВЕ НЕЩА - СМЯХ И ТЪГА. Смях колко не на място изглеждат в придобитите си навици от възрастните и околните, като че театър играят (а нямат опит, нямат и знания) И тъга от факта че си пропиляват живота, много често от наивността и глупостта си! Просто им липсват норални родители! Нямат родители които да им бъдат за пример, но и не четат книги, което им пречи да се развият нормално! Е, не са всички така, има единици от тях които са различни, или се разбиват нормално, но преобладат предимно деградиращите и влиащите се деца от чуждото мнение. Някой са до там се влиаят, че целия им живот се основава на какво се харесва от другите! Тъжно е че младите като че ли нямат свое мнение! Правят каквото всички като тях правят! ПИТАМ СЕ КАК КНИГАТА Я ЗАБРАВЯТ, А НЕ ЗАБРАВЯТ СЕКСА? МИСЛЯТ СИ ТЕ ЧЕ АКО ИМАТ ПОЛОВИ ОРГАНИ И ЩЕ РАЗБЕРАТ КАКВО Е ДА ГИ ИЗПОЛЗВАТ! Е И? щЕ ПРАВЯТ СЕКС, ЗАЩОТО НЕ ЗНАЯТ КАК ДА КОНТРОЛИРАТ НАГОНА СИ :) НО НЯМА ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е ЛЮБОВ. ЗАЩОТО ЛЮБОВТА НЕ Е В СЕКСА, СЕКС МОЖЕШ ДА ПРАВИШ С КОИТО И ДА Е, НО ЛЮБОВ, ЛЮБОВТА Е КАТО КАРТИНА КОЯТО РАЗБИРАМЕ ЧАК КОГАТО СЕ НАУЧИМ ДА ЦЕНИМ.Аз например защо никога не съм имал проблемите които сега се наблюдават в младите поколения? Защо не съм правил секс, като разгонено зайче? :)) Защо не се влиал от никой и нищо? ЗАЩОТО НА ПЪРВО МЯСТО - ЧЕЛ СЪМ КНИГИ И КАТО ВТОРО, НЕ СЪМ СЕ ШМАТКАЛ НАЛЯВО И НАДЯСНО С НЕПОДХОДЯЩИ ХОРА И КОМПАНИИ - от дете умея да преценявам хората :) Никога не ми е било за цел да търся внимание, нито да се вясвам из дискотеки! Младите поколения са "продукт" на сегашния живот! Хубавото е, че измежду тях има хубави вътрешно и умни, които ще се превърнат някакви личности :) Сестра ми казвал съм е на 13 години, тя е родена 98 :) Но не е като връстниците си :) Тя също като мен не се вълнува от дискотеки и глупости :)



(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)


Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :  http://ask.fm/winterfire/answer/1362364255