вторник, 30 април 2013 г.

Момичета питат за момчета, а момчета за момичета. Защо например някои момче или момиче не се престраши да попита за собствения си пол? Според теб добре ли са приети хомосексуалистите в България?

( Преди да започна, да добавя - АЗ СЪМ НОРМАЛЕН ХЕТЕРОСЕКСУАЛЕН МЪЖ И СИ ПАДАМ САМО ПО ЖЕНИ :)

Това сигурно е стандартен въпрос които задаваш на всички!... :) И все пак, въпросът ти е някак странен! КАКВО И КАК ДА НЯМА? Нима не си забелязал, че на където да се загледаш в сайтовете за разните човешки истории и такива просто за излагане на общо човешка информация, все ще спомене за хомосексуализма. Причудливото е че е страшно много обсъждат въпрос, пък ти питаш защо нямало, как да няма? Като влезеш да гледаш някъде и е въпрос на време очите ти да попаднат на история за мъж който иска да опита с мъж, или някаква неразкрита тайна на представителна от един пол че си пада по представителите на същия си пол!... А лично съм виждал и разни самопризнания и дори теми особено в онзи сайт които закриха сподели.инфо от хомосексуални жени и мъже!!! Включително и твоето питане сега, смисъл и ти като питаш правиш въпроса по говорен!... Та дали няма или просто ти се иска да знаеш мнението на другите?

Честно казано хомосексуалните, не ме вълнуват изобщо!... Мисля, че тяхната обратна сексуалност не е правилна, че тяхното е болест на психиката, някакво изкривяване. НИКОЙ ЧОВЕК НЕ СЕ РАЖДА ХОМОСЕКСУАЛЕН, ВСИЧКИ ХОРА СЕ РАЖДАМЕ С НОРМАЛНА СЕКСУАЛНОСТ :) Просто някой хора (в този век на лудости и глупости, те стават все повече) са се превърнали в хомосексуални, защо? Ако се разровите из живота в дълбочина на произволен и няколко човека с изкривена сексуалност, ще разберете ЧЕ ВСИЧКИТЕ СА ИМАЛИ НЯКАКВИ ПРОБЛЕМИ - Я В ДЕТСТВОТО СИ, Я В ТИЙНЕЙДЖЪРСКИТЕ СИ ГОДИНИ. Проблемите не са били само до тяхно естествено. Някой от тези хора са се превърнали в хомосексуални, защото са били насилени от друг и в последствие са привикнали към неправилността. Други са били отхвърляни от всички представителки / представители на противоположния пол, а трети просто от любопитство са решили да опитат, а при четвърти е вид нарцисизъм. Но никой не е бил/а такъв в началото, имали са единствено вродена лудост, инфинитет към, да пробват нещо различно, но е нямало да го направят ако обстоятелствата и живота им не са засили нуждите и лудостта им, та така се е стигнало то техния хомосексуализъм.

ЛИЧНО СПОРЕД МЕН ТАКИВА ХОРА СИ ПРОПИЛЯВАТ ЖИВОТА, при условие че тялото им е от един пол, нима е редно да се ориентират към същия пол?! НО ТЯХНА СИ РАБОТА ЧОВЕК Е СВОБОДЕН ДА СИ ПРОПИЛЯВА ЖИВОТА КАКТО НАМЕРИ ЗА ДОБРЕ :) Ако природата е искала да бъдат обратни са щели да се родят от другия пол, ПРИРОДАТА НИКОГА НЕ ГРЕШИ, родили са се пола които са, защото такива е трябвало да бъдат. Проблемът им е, че те не приемат природата си, а и се противопоставят, заради проблемите си. А ти ме питаш дали било добре прието в България! Чуваш ли се? :) Сякаш не си забелязал/а, че хомосексуалисти има навсякъде, не само в България, а и по целия свят!... Правят и тук разни хомо паради, и не знам си какво си!...

Говорят за това, пишат за това и ти ме питаш?! Изглежда вече се приема за нещо нормално! ЗА МЕН НЕ Е НОРМАЛНО. НЯМАМ ПРОТИВ ТАКИВА ХОРА, НО НАИСТИНА НЕ Е ПРИРОДНО И ЕСТЕСТВЕНО ТЯХНОТО. Обществено разбира има хора които протестират за такива работи, държа да се знае че аз не бих протестирал или накърнявал друг заради сексуалността му. НО ТО Е ЗАЩОТО НЕ МИ ПУКА КОИ КАКЪВ Е, СТИГА МИ ЧЕ АЗ СЪМ НОРМАЛЕН, А ДРУГИТЕ ДА СИ ЖИВЕЯТ С КАКВИТО СИ ЛУДОСТИ ИСКАТ :)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362474591