неделя, 28 април 2013 г.

Доколко разумът, желанията, емоциите и действията ти са хармонични? У всеки човек има противоречия между някое от тях. При теб как е? Между кои има най-голям дисбаланс? И на какво се основават решенията и действията ти - разум, желания или емоции?‎

Хъм, интересно зададен въпрос! :) Как е възможно, разумът, желанията, емоциите и действията да са ти в хармония и да имаш противоречие? Няма как да е! Когато човек е в хармония, всичките му вътрешни желания, искания, несъвместимости се припокриват и този човек вече няма в себе си противоречия, а знае точно какво иска :) Това именно е вътрешния ти свят да е в хармония с външния :) При мен, не съществуват неща като противоречия, отдавна изчистих съзнанието си от тях. Постигнал съм хармония, чрез медитация и приемственост на което съм :) В хората възникват противоречия когато едно от техните "сетива", да го наречем е в дисбаланс с друго "сетиво". Когато имаме нещо, но не ни стига, а искаме още! Когато вътрешните ни представи не бъдат припокрити от реалността. Аз и затова често казвам, че не е правилно човек да иска повече от колко може да получи :) Не бива да живеем с илюзии, да градим невъзможни фантазии за какво искаме и желаем, за да не бъдем в противоречие. А ако се замислим, каква е причината да си противоречие - 90% от случаите е пораждане на страх да бъдем смели и да действаме, страх да рискуваме. Страх да се доверим на интуицията си. Мойте решения и действия се основават на душата ми, на съществото ми като цялост. Аз не се водя нито само от емоциите, нито само от разума, нито само от желанията, при мен трите са съгласувани. И когато пред мен е избор, аз смело избирам :) Хармонията в която съм ми позволява да рискувам, защото познавам себе си, а това е да си в хармония, да се познаваш :) Знам, че каквото и да избера няма да сгреша, защото ще съм се вслушал в "инстинкта" на интуицията си и всички други мой "сетива" ще са съгласни с избора ми :)


(Допълнителни линкове-подтеми, скоро ще бъдат добавени)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362234463