вторник, 30 април 2013 г.

Случва ли ти се да имаш силни предчувствия за това какво ще се случи и това да се окаже вярно? Разкажи някой интересен случай!

Ужасно често :) Преди дадено събитие, или преди да срещна човек, предусещам как ще се развият нещата, дали ще бъде добре, дали не, или пък ще стане точно за което си мисля. Удивително е, че когато мисля за някой че ще го срещна и го срещам почти веднага, или броени часове след като съм се сетил за този човек!... :) Като дете, на имаш период, през който виждах и чувах неща преди да са станали, да звучи прекалено. Учех се да жонглирам и много исках да мога, защото ми харесваше, един ден реших да се пробвам с метални съчми а бяха тежки и сравнително големи. Дали ставаше жонглирането с тях, аха, да ставаше :) Обаче, взех че счупих абажура, до леглото :)) Интересното бе, че преди да се счупи видях как се чупи, един миг стоях и се чудих къде се намирам, после видях как топчето лети към абажура и той се пръсна отново на стотици кристалчета. Можех ли да предотвратя това, може би, но беше изненадващо за мен!...

Една година пак в детството ми, без малко да ме блъсне микробус, спомням си че беше спортен полуден, събрахме се класа в парка, правихме какво правихме и на тръгване, се разделихме, но после аз реших да догоня другите. Та така на косъм да ме отнесът!... Затичах се през улицата и в един миг се заковах на място без да разбирам защо, просто се почувствах неприятно и в следващия на сантиметри от мен профуча микробуса, ама аз изобщо не го бях чул!...

На скоро, е не е съвсем скоро де. Нямах чадър, знаех че ще завали и ще ме хване баш навън. Не знаех от къде да си взема чадър какъвто исках, реших да вървя и да се отставя на "течението" да ме отведе до магазина. Във ума ми, действието се развиваше по-следния начин, магазина е пред мен, влизам вземам чадър, излизам, тъкмо го разтварям и дъжда се изсипва :) Какво се случи? Имах път за някъде, както вървях видях отсреща магазин и отпред чадъри, влязох, избрах си, излязох и в мига щом разтворих чадъра - заваля. Как се почувствах ли, щастлив, че е станало както го виждах :)


 Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук : http://ask.fm/winterfire/answer/1362160223