петък, 19 април 2013 г.

И така,... какво се случва?!‎

Имам вина за някои неща, държал съм се в интернет с някои хора неприятно, под действието на тяхни провокации.  Разбирам да негодуват срещу мен тези лица, въпреки че на тях се извиних. Обикновенно контролирам емоциите си, но понякога ми е трудно, заради разни обстоятелства.

Но не разбирам другите на които и дума накриво не съм казвал, те, какво е тяхното оправдание да са заедно с първите в настъпателния "кръстоносен" поход срещу мен?
За вас, думи като - "съвест", "добродетелност", "прошка" не съществуват ли? Или всички сте за "айде да го хвърлим в пропастта"? Каквито и да са ми били постъпките, деянието ви от вчера е твърде пресилено. А аз имам желание да поправя грешките си. Не можете ли да бъдете човечни? С какво сте по-добри като ме ненавиждате? Сякаш съм заплаха за вас, или с нещо ви преча, но не виждам с какво. Вие сте като вълци в овчи кожи, смесени със стадото овце. И при първия мирис на прясна кръв веднага оголвате зъби. Къде е човешкото във вас? Има ли го все още някъде във вас. Кой е пастират ви, кое ви води, анонимни хейтове срещу мен ли?
На кое повече вярвате, на думите на анонимни и други, или на мен самия? Опознайте ме и после ме съдете. А ако съм се провинил за нещо, то дайте ми възможност да се поправя. Така както аз бих ви дал на вас възможност.
***
За тези нападащи ме безпричинно, ще кажа - вие не сте нормални във вас има нещо откачено. А за онези имащи причина - вие пък сте изпълнени с злоба, сърцата и душите ви са въглени.



Оригинал. Ако имате профил в аск и ви прави впечатление, или сте съгласни, или ви допада, можете да харесате от тук :   http://ask.fm/winterfire/answer/33467098207